Πως να φτάσετε σε οργασμό, βρίσκοντας το φευγαλέο Ο ως γυναίκα

Πως να φτάσετε σε οργασμό, βρίσκοντας το φευγαλέο Ο ως γυναίκα

Πως να φτάσετε σε οργασμό, βρίσκοντας το φευγαλέο Ο ως γυναίκα – Ένα από τα πιο συνηθισμένα και εκνευριστικά ζητήματα για τις γυναίκες είναι το να μάθουν πως να φτάνουν σε οργασμό. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Κίνσεϋ, εκτιμάται ότι περίπου 70% των γυναικών σπάνια ή ποτέ δεν φτάνουν σε οργασμό κατά την διάρκεια συνουσίας. Από τις γυναίκες που το επιτυγχάνουν κατά την διάρκεια του σεξ, το 40% χρειάζονται συνεχόμενη κλειτοριδική διέγερση για να φτάσουν σε οργασμό. Πολλές γυναίκες πασχίζουν να καταλάβουν πως να φτάσουν σε οργασμό επειδή σπάνια προέρχεται από την διείσδυση.  Αν δεν είχατε ποτέ ξανά οργασμό, μπορεί να σας φανεί δύσκολο να καταλάβετε τι ακριβώς προσπαθείτε να κάνετε. Για να επιτευχθεί ο οργασμός, ένας άνθρωπος πρέπει να επιτύχει ταυτόχρονα τις φαινομενικά αντιφατικές αισθήσεις της διέγερσης και της χαλάρωσης. Πολλές γυναίκες δυσκολεύονται να παραμείνουν χαλαρές όταν είναι ερεθισμένες. Συχνά η κατάσταση της διέγερσης μπορεί να μοιάζει πολύ με το άγχος, που δημιουργεί συναισθηματική πίεση και να τερματίσει το αίσθημα της ηδονής. Άρα, τι πρέπει να κάνετε για να κατακτήσετε αυτό το φευγαλέο συνδυασμό;

Τελειοποιώντας πως να φτάνετε σε οργασμό: Αυνανιστείτε!

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το αποφύγετε. Ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε πως να φτάνετε σε οργασμό είναι εξασκηθείτε στο να αγγίζετε τον εαυτό σας με διάφορους τρόπους. Δημιουργήστε έναν προσωπικό, ασφαλή χώρο. Χρησιμοποιείστε ζεστά, καθαρά χέρια. Χαλαρώστε και εξερευνήστε με την αφή. Κάποιοι άνθρωποι προτιμούν να χρησιμοποιούν τα δάχτυλα τους στις κλειτορίδες τους γιατί έχουν περισσότερη βιοανάδραση όταν μπορούν να νιώσουν το πως αντιδρά η κλειτορίδα στα δάχτυλα και αντίστροφα. Άλλες γυναίκες μπορεί να έχουν περισσότερη επιτυχία χρησιμοποιώντας δονητές. Οι δονητές έρχονται σε μεγάλη γκάμα σχημάτων, μεγεθών και ειδικοτήτων. Κάποιοι δονητές τύπου “σφαίρα” είναι μικρή και προκαλούν μια ελαφριά, απαλή αίσθηση. Άλλοι όπως τα Μαγικά Ραβδιά είναι πολύ ισχυροί και βομβικοί. Καλό θα είναι να δοκιμάσετε μερικά διαφορετικά είδη για να δείτε ποιο σας αρέσει περισσότερο. Όταν βρείτε αυτό που σας αρέσει, το σώμα σας θα τιναχθεί ή θα σφιχτεί αντανακλαστικά. Είναι ένα ζεστό, σέξι, καλό είδος σφιξίματος, όχι ένα τράβηγμα. Όταν νιώσετε το τίναγμα ή το σφίξιμο, αφήστε το να σας παρασύρει αυτή η αίσθηση. Αφήστε τους μυς σας να σφίξουν κι άλλο. Νιώστε τους να χαλαρώνουν και συστέλλονται. Αυτό ίσως μοιάζει με γενικά ένα ζεστό συναίσθημα που συμπεριλαμβάνει τον πισινό σας, το περίνεο, τον κόλπο σας και το εφήβαιο, και μπορεί ακόμη και στο πάνω μέρος των μηρών σας. Αυτή η ελεγχόμενη σύσπαση και χαλάρωση θα σας φανεί χρήσιμη. Αν δυσκολεύεστε να χαλαρώσετε μετά από ένα σφίξιμο, εξασκηθείτε στο να εκπνέετε ταυτόχρονα με την χαλάρωση, σπρώχνοντας προς τα έξω μέσω των κολπικών μυών σας. Όπως στην γιόγκα, εισπνεύστε  όταν συστέλλεστε και εκπνεύστε όταν διαστέλλεστε και χαλαρώνετε. Αυξήστε το αίσθημα της ευχαρίστησης (συνήθως χαϊδεύοντας/τρίβοντας την κλειτορίδα σας, ή τρίβοντας την σε ότι χρησιμοποιείτε) και συνεχίστε να σφίγγετε και να χαλαρώνετε του πυελικού δαπέδου σας. Θα πρέπει να αρχίσετε να αισθάνεστε έναν συγχρονισμό μεταξύ του σφιξίματος και της διέγερσης που κάνετε στην κλειτορίδα σας. Μπορείτε να κατεβάσετε ταχύτητα ή να αρχίσετε να αυξάνετε (εδώ είναι που χρειάζεται ένας δονητής). Εξερευνήστε και άλλα σημεία του σώματος σας με το ελεύθερο χέρι σας, για να αυξήσετε την ευχαρίστηση, όπως το στήθος σας και ο κώλος σας. Αυξήστε ταυτόχρονα το σφίξιμο και την διέγερση. Μπορείτε να το ελέγξετε αυξάνοντάς την ένταση της εξωτερικής διέγερσης (δάχτυλα/δονητής/κ.τ.λ.) και της εσωτερικής συστολής. Συνεχίστε το παιχνίδι μέχρι αυτού του είδους η διέγερση να φτάσει ένα κρίσιμο σημείο. Όταν φτάσετε αυτό το σημείο, είναι σύνηθες να νιώθετε ότι σφίγγονται πολλοί από τους μυς σας και στη συνέχεια να αφήνεστε. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι είναι σαν το άλμα εις ύψος. Τρέχετε, φτάνετε στο άλμα και πηδάτε και μετά αφήνεστε.

Δώστε στον εαυτό σας μια ευκαιρία

Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια στο να μάθετε πως να φτάνετε σε οργασμό είναι η συναισθηματική πίεση της “επίδοσης”. Όσο περισσότερο είμαστε κολλημένοι με αυτό το αποτέλεσμα, τόσο πιο δύσκολο είναι να το ευχαριστηθούμε. Για αυτό αντί να στοχεύετε στον οργασμό σαν να είναι γραμμή τερματισμού, δώστε χρόνο και χώρο στον εαυτό σας να απολαύσετε την ευχαρίστηση. Παίξτε με το άγγιγμα σας, ανακαλύψτε τι σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα. Καθώς μαθαίνετε να φτάνετε σε οργασμό, ακολουθείστε το δρόμο προς την ηδονή όπου κι αν σας οδηγήσει.

Επικεντρωθείτε στην κλειτορίδα σας

Η αλήθεια είναι ότι η πράξη την οποία φαντάζονται οι περισσότεροι όταν σκέφτονται το σεξ, δεν δημιουργεί την απαραίτητη αίσθηση ώστε οι περισσότερες γυναίκες να φτάσουν σε οργασμό. Οι περισσότερες γυναίκες χρειάζονται συνεχόμενη κλειτοριδική διέγερση για να χύσουν και όταν το σεξ είναι μόνο η είσοδος ενός πέους σε ένα αιδοίο, η κλειτορίδα συχνά μένει χωρίς παρτενέρ. Αν και μπορεί να σας αρέσει η διείσδυση, ο καλύτερος τρόπος για να φτάσετε σε οργασμό είναι με το να αγγίζετε την κλειτορίδα σας. Αν δεν θέλετε να θυσιάσετε το ταυτόχρονο αίσθημα της διείσδυσης, δοκιμάστε ένα δονητή Rabbit ο οποίος είναι ταυτόχρονα dildo και κλειτοριδικό εξάρτημα. Ακόμη και κατά την διάρκεια σεξ πέους και αιδοίου, η κλειτορίδα σας δεν χρειάζεται να μείνει εκτός της εξίσωσης. Χρησιμοποιήστε τα δάχτυλα σας στην κλειτορίδα σας κατά την διάρκεια της διείσδυσης ή χρησιμοποιείστε ένα παιχνίδι ειδικά σχεδιασμένο για σεξ με παρτενέρ.

Αναπνεύστε

Πολλές γυναίκες έχουν την τάση να σφίγγονται και να κρατούν την αναπνοή τους όσο πιο κοντά φτάνουν στον οργασμό. Τα νεύρα σας χρειάζονται οξυγόνο για να λειτουργήσουν. Για αυτό συνεχίστε να αναπνέετε. Οι βαθιές αναπνοές από την κοιλιά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να οξυγονώσετε το αίμα σας ενώ εξερευνάτε την αίσθηση σας.

Ακολουθείστε τον ρυθμό σας

Τα γυναικεία σώματα αργούν περισσότερο να ζεσταθούν και να ετοιμαστούν για σεξ. Αυτό είναι γεγονός της φυσιολογίας. Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί από εμάς νιώθουμε την πίεση του να συγχρονιστούμε με τα πρότυπα διέγερσης του παρτενέρ μας. Όταν είναι σε στύση, νιώθουμε πίεση να είμαστε έτοιμες για διείσδυση κατευθείαν. Αντί αυτού, δώστε χρόνο στον εαυτό σας να χαλαρώσει μέσα στην ηδονή. Μην βιάζετε την διέγερση και μην αφήνετε και τον παρτενέρ σας να βιάζετε.

Διεκδικήστε την απόλαυση σας

Οι περισσότεροι άντρες δεν έχουν πρόβλημα να εκσπερματώσουν μόνο με την διείσδυση. Για αυτό η προσδοκία είναι ότι οι γυναίκες πρέπει να ανταποκριθούν με συγκλονιστικούς οργασμούς αμέσως μετά την διείσδυση. Αλλά αυτός δεν είναι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν οι γυναίκες. Μιλήστε με τον παρτενέρ σας για το τι θέλετε να κάνει για να σας διεγείρει. Πιθανότατα είναι αρκετά προκαταρκτικά, αιδοιολειξία, βρωμόλογα και κλειτοριδική διέγερση. Αν ο παρτενέρ σας δεν είναι σίγουρος για τις δυνατότητες του, ενθαρρύνετε τον να αυξήσει τις δεξιότητες του ώστε να απολαμβάνετε και οι δύο τις ιδιωτικές σας στιγμές. Μην ξεχνάτε, δεν είστε προβληματική αν σας είναι δύσκολο να φτάσετε σε οργασμό ή μαθαίνετε πως να φτάσετε. Η αλήθεια είναι ότι για κάποιους είναι εύκολο ενώ για άλλους είναι αγώνας. Εν κατακλείδι είναι μια δεξιότητα όπως όλες. Μερικές φορές απλά χρειάζεται να εξασκηθείτε. Ευτυχώς η εξάσκηση για τον οργασμό είναι πιο ευχάριστη από την εξάσκηση για το πιάνο.

Share this post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *